Mest stilte spørsmål

Du vil få et telefonnummer på sms, som du skal ringe for å åpne porten til et av våre lager. Dette er kun registrert på ditt private mobilnummer. Ønsker du at flere skal ha tilgang til boden din, så kan du sende oss vedkommendes mobilnummer. Telefonnummeret kan du ringe hvor som helst, hvis du ønsker å åpne porten for noen på dine vegne.

Telefonnummeret til lagerporten kan du ringe 24/7, og du vil dermed ha tilgang til boden din hele døgnet. Du trenger kun din egen hengelås til din bod. 

Første faktura forfaller dagen du starter leieperioden. Fakturaen mottar du på e-post. Sjekk søppelpost om du ikke har mottatt denne eller ta kontakt med oss.

Send oss en skriftlig oppsigelse på e-post. En oppsigelse må sendes innen den 15. i måneden for at leieforholdet opphøres ved månedsslutt.

Vår samarbeidspartner Mjøsa Flyttebyrå hjelper dere gjerne med flytting og transport. Klikk her for å lese mer om deres tjenester.

Vi tilbyr dessverre ikke forsikring. Det anbefales å forsikre eiendelene som blir oppbevart i minilageret. Ta dermed kontakt med deres forsikringsselskap.

Minimum leietid er én måned. Avtalen er løpende inntil den sies opp. 

Våre kunder må være kredittverdig før vi kan inngå en leieavtale. Vi benytter CreditSafe ved kredittvurdering av nye kunder.

Så klart! Ta kontakt med oss så finner vi en løsning.

Nei. Våre lager er selvetjente. Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker en befaring før du ønsker å leie en bod.

Finner du ikke svarene du leter etter? Send oss en mail eller ring oss på 469 11 111.