Dagens bedrifter må være fleksible og kunne tilpasse seg endringer raskt. Uansett om du driver et raskt voksende oppstartsselskap eller en vel etablert bedrift, er det en ting de fleste organisasjoner har felles: behovet for effektive oppbevaringsløsninger i umiddelbar nærhet. I dette innlegget ser vi nærmere på hvordan et bedriftslager kan hjelpe virksomheten din med å vokse, samt hva du bør vurdere når du skal investere i en skalerbar lagringsløsning.


Bedriftslager
En av de største utfordringene mange bedrifter står overfor er lagerplassen. Med begrenset kapasitet til lagring kan det fort bli en utfordring. Dette kan føre til at viktig tid går tapt på grunn av ineffektiv rombruk og oppbevaring. Lagerløsningene våre hos Hamar Minilager hjelper deg med å minimere disse hindringene.

Når virksomheten vokser trengs det ofte mer plass for lagring. Kanskje har du behov for å lagre større mengder varer, eller kanskje mengden av papirdokumenter eller arkivmateriale blir for stor. Med et skalerbart bedriftslager kan du justere dine lagringsbehov etter disse variasjonene – lei mer plass under høysesonger eller nedskalere når behovet er mindre.

Hva bør jeg se etter i en lagringsløsning for min bedrift? Når du skal finne lagringsløsning må du vurdere både bedriftens nåværende behov og potensielle fremtidige behov. Her er noen viktige punkter du se etter:

Fleksible leieavtaler: Se etter en leverandør som tilbyr dropp-in-dropp-ut leieavtaler. Dette gir deg friheten til å justere ditt lagringsbehov på kort varsel.

Sikkerhet: Ditt bedriftslager skal og må være sikkert. Se etter fasiliteter som tilbyr sikker og trygg tilgangskontroll.

Plassering: Sørg for at lageret er riktig plassert for deg og dine behov. Det kan være verdifullt å ha rask og enkel adgang til dine lagrede gjenstander.

Klimakontroll: Dette er særlig relevant om du planlegger å lagre sensitive elementer som papirdokumenter eller teknisk utstyr.

Tilgjengelighet: Sjekk om leverandøren tilbyr tilgang til lageret 24/7. Dette kan være av stor betydning om du plutselig trenger tilgang utenfor vanlig arbeidstid.

Hos Hamar Minilager tilbyr vi sikker, fleksibel og skalerbare lagringsløsninger for din bedrift med døgnåpen adgang. Vi har lager på 7 ulike steder i Hamar regionen. Enten du trenger å lagre forretningsdokumenter, overflødig inventar, eller varer og utstyr, tilbyr vi klimakontrollerte og lett tilgjengelige lagringsrom i mange ulike størrelser. 

Så uansett hvordan din virksomhet utvikler seg, er det enkelt å forholde seg til våre lagringsløsninger. Ring oss på 469 11 111 så finner vi en plan som passer til dine behov.
Se vår prisliste her.

Et sentralt bedriftslager kan være nøkkelen til å drive sunn vekst i virksomheten.